tisdag 19 maj 2015

Oj det var länge sedan jag skrev något..

Jag såg just ett gammalt mail som var från bloggen och jag har inte haft en tanke på bloggen på väldigt länge. Jag har bytt dator hemma och laptop på jobbet så inga referenser var kvar till bloggen så därför har jag glömt bort den helt.

Ang badrummet så kom vi inte så mycket längre utan advokaten jag hade fick till ett avtal om att de skulle betala 25.000 kr i ersättning för det dåliga jobbet som de (BBM Golv & Kakel) hade gjort. Jag kunde gå vidare med det skulle ta lång tid och reglerna om hur mycket man får fuska är väldigt luddiga och tolkningarna  väldigt fria och även om det blir sagt av en expert att det inte är godkänt så kan ersättning för jobbet utgå till enbart materialkostnad vilket betyder att de inte behöver göra om det men man kan få t.ex. 3-4000 kr tillbaka som ersättning för materialkostnaden på mattan och boarden. Det var jag inte intresserad av så bättre med 25.000 kr och få ett avslut snabbt innan företaget byter namn eller lägger ner och man isf inte skulle få något alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar